.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامزدهای مورد حمایت حزب اعتماد ملی در گیلان
خبرهای واصله از جلسه اخير حزب اعتماد ملی شاخه گیلان حاکیست: که کاندیداهای مورد نظر این حزب در چند حوزه ای که امکان رقابت وجود دارد مشخص شده است .از مجموع یازده ی حوزه انتخابیه ...
نامزدهای مورد حمایت حزب اعتماد ملی در گیلان

خبرهای واصله از جلسه ی اخير حزب اعتماد ملی شاخه ی گیلان حاکیست: که کاندیداهای مورد نظر این حزب در چند حوزه ای که امکان رقابت وجود دارد مشخص شده است .
حزب اعتماد ملی از مجموع یازده ی حوزه ی انتخابیه ی گیلان در 5 حوزه مبادرت به معرفی کاندیدا کرده است .

رشت :
دکتر رمضان علی صادق زاده ، مهندس محمدرضا ربانی ودکتر کیوان محمدی
فومن و شفت

در حوزه ی انتخابیه ی شهرستان های فومن و شفت هم خانم زهرا نظری کاندیدای مورد نظر حزب اعتماد ملی است .
رودسر

در شهرستان رودسر هم کاظم کسرایی در لیست حزب اعتماد ملی قرار گرفته است .
لاهیجان و سیاهکل

در حوزه ی انتخابیه ی لاهیجان و سیاهکل هم نام رییس شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به چشم می خورد : دکتر کامران احمدیان
انزلی

آخرین حوزه ای هم که حزب اعتماد ملی در مورد آن تصمیم گیری کرده است شهرستان بندرانزلی است . مهندس هادی حق شناس در این حوزه مورد حمایت حزب اعتماد ملی خواهد بود .

سیاست حداقلی
اما امینی ، رییس روابط عمومی این حزب در مورد شرایط فعلی حزب اعتماد ملی و این که اعتماد ملی فقط در7 کرسی امکان رقابت دارد به گیلنا گفت : سیاست حزب اعتماد ملی حداقلی بود که ما به آن دست پیدا کرده ایم با توجه شرایط بوجود آمده حزب اعتماد ملی دنبال شرایط حداکثری نبود .

امینی با اعلام اینکه حزب اعتماد ملی در صدد است از جمع داوطلبان مورد حمایت حداقل 5-4 نفر را از حوزه ی گیلان در مجلس ببیند اضافه کرد : اعتماد ملی تا اینجا ی کار تا حدودی به اهداف مدنظر خود دست یافته است اما تازه قدم اول برداشته شده است و قصد داریم با حضور قدرتمندانه و گرم کردن تنور انتخابات افراد مورد حمایت که به نظرمان شایسته هم هستند ر ا برای راهیابی به مجلس مورد حمایت قرار دهیم .

رییس روابط عمومی حزب اعتماد ملی گیلان همچنین در مورد اشتراکات لیست حزب اعتماد ملی با لیست مورد نظر ائتلاف اصلاح طلان گیلان خاطرنشان ساخت : با وجود اختلاف نظرهایی که بین ائتلاف اصلاح طلبان و حزب اعتماد ملی قرار دارد تلاش می کنیم که لیست حزب اعتماد ملی وائتلاف اصلاح طلبان در حوزه هایی که امکان رقابت وجود دارد مشترک باشد .

وی تصمیم گیری در مورد لیست نهایی حزب اعتماد ملی را به امضای میثاق نامه ی این حزب منوط دانست و گفت با وجود آنکه کاندیداهای مورد نظر ما در پنج حوزه ی انتخابیه مشخص شده است اما در حال رایزنی با کاندیداهای مدنظر هستیم تا پس از امضای میثاق نامه ی مورد نظر از سوی این کاندیداها ، طور رسمی به انتشار لیست داوطلبان موردنظر حزب مبادرت کنیم .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.